نوشته شده توسط : بهزاد

آموزشگاه عکاسی تبلیغاتی

 

قطعات خودرو قطعا و بدون شک مهم ترین بخش خودرو هستند و تاثیر بسیار زیادی در تصمیم خریداران به خریدن یا نخریدن یک خودرو دارند. اگر یک خریدار بتواند قطعات خودرویی که می خواهد آن را خریداری کند را از تمام زوایا و با جزئیات ببیند ، قطعا ترغیب خواهد شد که خرید خود را نهایی کند البته اگر آن قطعات از نظر او کیفیت مناسب و مد نظرش را داشته باشند.

استودیو نماد علاوه بر خدمات بسیار زیاد همراه با کیفیت بسیار بالا و هزینه مناسب ، این خدمت را به لیست کارهایش اضافه نموده است. قطعا عکاسی خوب از خط تولید یک کارخانه خودروسازی و قطعات تولید شده توسط آن کارخانه باعث جذب شدن بیشتر مشتریان می شود.

هر کارخانه خودروسازی علاقه دارد که یک استودیو یا عکاس خوب با عکس هایی با کیفیت از محصولاتی تولیدی کارخانه اش باعث پیشرفت آن کارخانه بشود زیرا بعد ها می توان از این عکس ها بروشور ، کاتالوگ ، راهنمای محصول و پوستر ساخت که تبلیغ بسیار گسترده و خوبی برای آن کارخانه به حساب می آید.

با توجه به شرایط کنونی و بی اعتمادی که از مردم به سوی کارخانه های خودروسازی روانه شده است ، عکاسی از قطعات خودرو و خط تولید آن می تواند باعث شفاف سازی و جلب اعتماد دوباره مشتریان شود. خصوصا اگر این نوع عکاسی به دستان استودیوی توانا و کاربلد سپره شود. همچنین عکاسی از قطعات یک خودرو می تواند از نظر راهنمای محصول بسیار مورد استفاده باشد.

زیرا معمولا برای خودرو ها دفترچه راهنمایی وجود دارد که در آن باید قطعات خودرو نمایش داده شده و توضیح های مورد نیاز داده شود تا اگر اتفاقی برای آن قطعه افتاد ، استفاده کننده بداند که چه کاری باید انجام دهد و اطلاعات مورد نیازش را در مورد آن قطعه داشته باشد.

 

کانون تخصصی آموزش عکاسی مرداد
برای  مشاهده آمورش های بیشتر برروی >>
عکاسی تبلیغاتی<< کلیک کنید



:: برچسب‌ها: عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی , مرجع عکاسی , عکاسی , آکادمی مرداد ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

خصوصیات مهمی که درانتخاب مواد عایق حرارتی باید مد نظر قرارگیرد

مقاومت حرارتی، قابلیت احتراق، درجه سمیت، مقاومت فشاری، چروک خوردگی، مقاومت در برابر اشعه ماورای بنفش، مقاومت در برابر قارچ و میکروب، ضریب انبساط و انقباض، خنثی بودن از نظر شیمیایی (به منظور جلوگیری ازآسیب رساندن به فلزات اطراف)، خاصیت مویینگی و چگالی.
عایق ها به اشکال مختلف صفحه ای، تخته ای، آجری، ورقه ای و نواری به بازار عرضه می گردند.

انتخاب نوع عایق حرارتی به دمای محیط، ایمنی، شرایط محیطی و قیمت آن بستگی دارد. ضخامت عایق حرارتی باید به گونه ای انتخاب شود که از نظر اقتصادی بهینه باشد، یعنی این که با حداقل ضخامت عایق از هدررفتن انرژی جلوگیری شود. مصالح عمده عایق حرارتی عبارتند از: بتن سبک (بتن گازی و بتن کفی و...)، دانه هی سبک، کاغذ و آلمینیوم، پنبه کوهی، چوب پنبه پرس شده، تخته های فیبری، الیاف معدنی، پشم سنگ، پشم شیشه، شیشه اسفنجی، پوکه معذنی، پرلیت، تخته های گچی سبک با روکش آلمینیومی و ساده، مواد پلاستیکی، ساقه های تو خالی و پشم چوب.

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.



:: برچسب‌ها: عایق , عایق حرارتی , وبلاگ عایق , مرجع عایق حرارتی , همه چیز درمورد عایق حرارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 دی 1397 | نظرات ()